Több mint 80 ezer példány készült a Z1-ből 1975-ig.
Az veterán motorok rajongói most örülhetnek, a Kawasaki hivatalosan is bejelentette, hogy ismért elkezdik gyártani a nívós Z1-es motor hengerfejét. Anno igazán nagyot ütött a DOHC vezérlésű, soros, négyhengeres a maga 81 lóerejével a legerősebb szériamotornak számított. Több mint 80 ezer példány készült belőle 1975-ig, ráadásul a blokkja jó tuningolhatónak számított, így az építőt gyakran átfaragták és jóval nagyobb teljesítményt is kihoztak belőle. A mára már klasszikusnak számító gépet nagy kultusz övezi, rengeteg restaurálnak és építenek át különböző neves műhelyek. Ezek miatt a japán gyártó úgy döntött, hogy ismét megkezdi a hengerfej gyártását, az eredeti terveken és specifikációkon alapján. A Kawasaki állítása szerint a 2020-as hengerfej valójában jobb anyagminőségű lesz, mint az eredeti.