Ezeket az újdonságokat várjuk!
Z H2
Közel negyven évvel a forradalmi Z1 bemutatása után a hypernaked kategória új korszakát indította el a Kawasaki. A Kawasaki Z H2-ben 998 köbcentis kompresszoros blokk dolgozik, amit korábban a H2 modellnél is használtak. A csupaszmotor csúcsteljesítménye 197 lóerő 11 ezres fordulaton, ehhez pedig 137 Nm párosul, ami már 8500-nál elérhető! Négyféle féle Riding mód közül válaszhatunk (Sport, Road, Rain, Rider), illetve a három teljesítménymód is rendelkezésre áll a pilótának (Full, közép 147lóerő, alacsony 98lóerő). Brembo fékek és SHOWA teleszkópok felelnek a tökéletes úttartásért.
W800
A Z H2 mellett 2020-as további Kawasaki újdonság a Street és a Cafe mellé egy harmadik, egyszerűen csak W800-nak nevezett tag érkezett. A W800 váza vastagabb csövekből készült, szériatartozék a középállvány, vastagabb, 41 mm-es belsőcső-átmérőjűek az első villaszárak, és a kerekek is szélesebbek lettek. A klasszikusabb megjelenés miatt az új családtag elöl 19-es kereket kapott, és sok krómot.
Ninja 1000SX
Negyedik generációjánál tart a Ninja 1000 SX sporttúragép, mely az Euro5-ös normák teljesítése érdekében új, sportosabb, egyoldalas kipufogórendszert kapott. A 2020-as Ninja 1000SX valóban mindenből a legjobbat nyújtja. A megnövekedett üléstér csak az egyik azon módosítások listáján, amely magában foglalja a tempomatot, a gyorsváltót, az integrált üzemmód választót, amely kombinálja a KTRC-t és a teljesítmény módot, valamint a 10,9 cm-es teljesen digitális színes TFT műszerfalat.
Z650
Visszakanyarodva a Z-hez, a Z900 és a Z650 is átesett egy kis fazonigazításon. Ahogy a többi modell, ez is megkapta az új TFT műszerfalat és LED-es világítást. További újdonság, hogy gyárilag Dunlop Sportmax Roadsport 2 gumikkal kerül a kereskedésekbe. A facelift során a jól bevált blokkhoz és a vázhoz nem nyúltak a mérnökök.